۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
بورس انرژی میزبان عرضه ۹۰ هزار کیلووات ساعت برق

بورس انرژی میزبان عرضه ۹۰ هزار کیلووات ساعت برق

در جلسه معاملاتی امروز یکشنبه، در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، ۹۰ هزار کیلووات ساعت برق توسط شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا برای دوره تحویل هفتگی اردیبهشت ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از بورس کالا، در جلسه معاملاتی دیروز نیز در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران، ۵۹ هزار و ۳۰۰ قرارداد معادل ۹ میلیون و ۶۹ هزار و ۹۰۰ کیلووات ساعت برق به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۹۱۹ میلیون  ریال توسط شرکت‌ تولید  نیروی برق پرند مپنا برای دوره تحویل هفتگی اردیبهشت ۱۴۰۰ عرضه و مورد معامله قرار گرفت.

خاطر نشان می گردد، در بازار عمده فروشی برق نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ و ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ و ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ و نمادهای بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی و میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ و همچنین نمادهای بار پیک ماهانه، بار پایه ماهانه، میان بایر ماهانه و کم باری ماهانه ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ گشایش یافتند. همچنین در بازار عمده فروشی برق نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ پایان جلسه معاملاتی دیروز متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

همچنین دیروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سحرا۰۲۱) ۸۰ هزار قرارداد با ارزشی بالغ بر ۲۲۹ میلیارد و ۴۰۵ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۹۲۰ ریال و در نماد (سمیعا۰۰۲) ۲۹ هزار قرارداد با ارزشی بالغ بر ۳۷۴ میلیارد و ۴۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار ریال، در نماد(سنفت۰۰۱) ۱۹ هزار و ۲۹۰ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد و ۷ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۳۰۰ ریال معامله شد.

کد خبر: ۸۵٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha