۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
استقبال ۱۱۷ کشور از نمایشگاه مجازی ایران
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران اعلام کرد

استقبال ۱۱۷ کشور از نمایشگاه مجازی ایران

طلایی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، اعلام کرد که طی یک ماه اخیر بازدیدکنندگانی از ۱۱۷ کشور جهان به صورت آنلاین از غرفه‌های نخستین نمایشگاه مجازی ایران بازدید کردند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد که طی یک ماه اخیر بازدیدکنندگانی از ۱۱۷ کشور به صورت آنلاین از غرفه‌های نخستین نمایشگاه مجازی ایران بازدید کردند.

محمدرضا طلایی با بیان اینکه با گذشت ۶۰ روز از آغاز به کار نمایشگاه مجازی ایران، ثبت‌نام برای دریافت غرفه هم‌چنان ادامه دارد، عنوان کرد: خوشبختانه در تجربه اول، شاهد استقبال خوبی چه در بخش بازدیدکننده و چه در بخش غرفه‌دار بودیم. به همین دلیل، ثبت‌نام برای دریافت غرفه‌های مجازی ادامه دارد.

او افزود: در یک ماه اخیر این نمایشگاه میزبان ۱۱۷ کشور به عنوان بازدیدکننده بوده است که این موضوع نشان می‌دهد رویدادهای آنلاین تا چه اندازه در کشورهای دیگر مورد استقبال است. البته شرایط کرونایی هم به تسریع فرهنگ‌سازی استفاده از ابزار دیجیتال و نوین کمک کرده است.

طلایی به کشورهایی که بیشترین بازدید را از نمایشگاه مجازی ایران داشته‌اند، اشاره کرد و گفت: پس از ایران، بیشترین کاربران از کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس، ایرلند، فرانسه، هلند، اسپانیا، سنگاپور و کانادا در این نمایشگاه حضور یافتند تا بتوانند از غرفه‌های مجازی شرکت‌های ایرانی بازدید کنند.

این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه رویدادهای مجازی نیز در نمایشگاه مجازی ایران تدارک دیده شده است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با اتاق‌های مشترک و سفارتخانه‌ها، رویدادهای مجازی با کشورهای مختلف تدارک دیده شده است که تجار و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه می‌توانند با طرف تجاری مورد نظر خود جلسات آنلاین برگزار کنند.

طلایی با بیان اینکه بازدیدکنندگان خارجی نیاز به اطلاعات شرکت‌ها به زبان انگلیسی دارند، از مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه مجازی ایران درخواست کرد تا نسبت به تکمیل اطلاعات مرتبط با محصولات و خدمات شرکت متبوع خود به زبان انگلیسی در غرفه‌های مجازی اقدام کنند.

کد خبر: ۸۵٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha