۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
قیمت گوشت قرمز در خراسان‌جنوبی افزایش یافت/حذف صف های خرید مرغ
رئیس اتحادیه مواد پروتئینی خراسان جنوبی:

قیمت گوشت قرمز در خراسان‌جنوبی افزایش یافت/حذف صف های خرید مرغ

بیرجند- زجاجی؛رئیس اتحادیه فروشندگان مواد پروتئینی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز گفت: گران شدن قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز موجب کاهش قدرت خرید مردم و حذف صف های خرید شد.

سید غلامرضا زجاجی در گفت و گو خبرنگار بازار اظهارکرد: بعد از افزایش قیمت مرغ و نرخ گذاری آن به کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان صف‌های طویل خرید گوشت مرغ  حذف و وضعیت توزیع در خراسان‌جنوبی ساماندهی شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مواد پروتئینی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: البته به واسطه گرانی گوشت و کاهش قدرت خرید مردم در حال حاضر خریداران مرغ کاهش پیدا کرده و مردم توانایی مالی کافی برای خرید ندارند.

زجاجی ادامه داد: در ماه اخیر به نسبت به ماه‌های قبل گوشت قرمز نیز افزایش قیمت داشته است به گونه‌ای که گوشت گوساله از کیلویی ۱۰۵ هزار تومان به ۱۲۰ هزار تومان افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در خراسان‌جنوبی لاشه گوسفند با کیلویی ۱۱۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود، گفت: طبیعی است که با افزایش قیمت‌ها مردم کمتر تمایلی برای خرید پیدا می‌کنند چرا که توان خرید آنان کاهش می‌یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مواد پروتئینی خراسان‌جنوبی در زمینه خرید و فروش گوشت آبزیان و ماهی در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: انواع مختلف ماهی نیز افزایش قیمت داشته است و مستثنی از سایر کالاهای در بازار نیست.

زجاجی افزود: نمی‌توان گفت میزان مصرف گوشت ماهی در خراسان‌جنوبی عالی و کاملا مطلوب است ولی به طور متوسط از آن استفاده می‌کنند.

کد خبر: ۸۴٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha