۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
تولیدات ماهی گرم آبی سال قبل به فروش نرفت
فعال بخش ماهیان گرم آبی کشور:

تولیدات ماهی گرم آبی سال قبل به فروش نرفت

الویری، مدیر عامل اتحادیه ماهیان گرم آبی کشور با بیان اینکه شرایط فروش سال گذشته خوب نبوده و برخی تولیدات هنوز فروش نرفته است گفت: تولیدکنندگان نگران نحوه عرضه محصولات در بازار است.

بازار؛ گروه کشاورزی: علی الویری، مدیر عامل اتحادیه شرکت‌ها تعاونی تکثیر و پرورش ماهیان گرم آبی کشور در خصوص نوسانات قیمت ماهیان گرم آبی در سال ۹۹ به «بازار» گفت: همانطور که می دانید ماهیان گرم آبی ۶ ماهه اول تولید و ۶ ماهه دوم برداشت می شود که سال گذشته چند ماه شرایط فروش خوب بود.

وی ادامه داد: با این وجود با بسته شدن مرزهای خارجی با مشکلاتی مواجه شدیم به طوری که برخی تولیدکنندگان هنوز نتوانسته اند ماهی سال گذشته را بفروشند و امسال مجددا تولید کنند. این در شرایطی است که وجود این ماهیان از سال گذشته برای تولید خطر محسوب می شود.

الویری خاطر نشان کرد: با این تفاسیر یکی از معضلات اساسی تولید کنندگان این است که اگر امسال هم تولید داشته باشند چگونه باید آن را عرضه کنند.

وی افزود: نگرانی از فروش تولیدات در حالی است که در بحث تامین نهاده هایی همچون ذرت برای تغذیه ماهی کپور هنوز با مشکلاتی روبه رو هستیم و تولیدکنندگان بلاتکلیف هستند.

کد خبر: ۸۴٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha