۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
«پردیس» خریدار و فروشنده بود
طی فروردین ماه؛

«پردیس» خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه گذاری پردیس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری پردیس با سرمایه یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری پردیس با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۴۲ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۹ هزار و ۹۴ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال به ۳ هزار و ۴۵ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری پردیس نیز با کاهش ۱۸۷ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال معادل ۸ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال محاسبه شد.

پردیس تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۹ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال به مبلغ ۳۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری پردیس طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ میلیارد و ۴ میلیون ریال خریداری کرد

کد خبر: ۸۴٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha