۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
پرداخت طلب ۶۳۰ میلیارد ریالی مطالبه صنایع چوب و کاغذ مازندران است
استاندار مازندران:

پرداخت طلب ۶۳۰ میلیارد ریالی مطالبه صنایع چوب و کاغذ مازندران است

ساری- استاندار مازندران گفت: پرداخت طلب ۶۳۰ میلیارد ریالی صنایع چوب و کاغذ مازندران از سازمان جنگل ها از مهمترین دغدغه ها و مطالبات این صنعت به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان پیش ازظهر پنج شنبه در نشست بررسی و پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به طلب ۶۳۰ میلیارد ریالی چوب و کاغذ از سازمان جنگل ها اظهار داشت: قرار شد این طلب در قالب کارگروه پرداخت شود.

وی با بیان اینکه بین سازمان جنگل ها و چوب و کاغذ روی این رقم طلب اختلاف وجود دارد که قرار شد در کارگروهی این مسئله بررسی شود، ادامه داد: باید برای حل مشکل این واحد تولیدی دستگاه های مختلف همکاری کنند.

وی با اظهار اینکه برای تحقق شعار سال جاری نیز تصمیماتی اخذ شد، گفت: رفع موانع از تولید از جمله مولفه ها و بندهای تحقق شعار سال جاری است.

حسین زادگان همچنین با اشاره به بازدید آیت الله رئیسی از کارخانه نساجی مازندران و ضرب العجل فوری برای تعیین تکلیف مالکیت آن گفت: فاز اول کارخانه رنگرزی نساجی مازندران تا یک ماه آینده راه اندازی می شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: برای حل مشکلات کارگران صنایع نساجی نیز قرار بر این شد در قالب ستاد تسهیل مسائل فراروی بررسی و رفع شود.

به گزارش بازار، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در سفر اسفندماه به مازندران به صورت سرزده از کارخانه نساجی و چوب و کاغذ استان بازدید کرد.

کد خبر: ۸۴٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha