۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
۶ پرواز به مجموع پروازهای فرودگاه بیرجند افزوده شد
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی :

۶ پرواز به مجموع پروازهای فرودگاه بیرجند افزوده شد

بیرجند- مدیرکل فرودگاه های خراسان‌جنوبی گفت: ۶ پرواز به مبدأ یا مقصد فرودگاه بیرجند افزوده شد.

عظیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: ۶ پرواز رفت و برگشت به مجموع پروازهای فرودگاه  بیرجند افزوده شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی بیان‌کرد: از این تعداد چهار پرواز رفت و برگشت مربوط به یک شرکت هواپیمایی و یک پرواز رفت و برگشت دیگر مربوط به شرکت هواپیمایی دیگر است که از شنبه سوم اردیبهشت این پروازها آغاز می شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه پروازهای چدید مربوط به بیرجند- تهران و بالعکس است، ادامه‌داد: در حال حاضر مجموع پروازهای فرودگاه خراسان‌جنوبی در طول هفته ۲۸ پرواز است که از این تعداد چهار پرواز از فرودگاه طبس صورت می‌گیرد.

وی بیان‌کرد: پروازهای جدید در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه انجام می‌شود و در صورت ماندگاری این پروازها و بازدهی اقتصادی آن برای شرکت‌های هواپیمایی برای پرواز مشهد به بیرجند و از بیرجند به زاهدان نیز با آنان رایزنی خواهیم داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: برداشت من این است که بعد از اتمام ماه مبارک رمضان پرواز به مقصد زاهدان و از زاهدان به بیرجند نیز با استقبال هم استان‌های عزیز رو به رو خواهد شد.

طهماسبی یادآور شد: تلاش و هدف ما این است که با کاهش شیوع کرونا و بهبود شرایط با انجام پرواز به مقصد زاهدان مردم خراسان جنوبی به مناطق جنوب کشور چون چابهار و حتی قشم و کیش دسترسی راحت تری داشته باشند.

کد خبر: ۸۴٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha