۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
۲۴ هزار واحد مسکن مهر گیلان تا خردادماه تحویل می شود
استاندار گیلان:

۲۴ هزار واحد مسکن مهر گیلان تا خردادماه تحویل می شود

رشت- استاندار گیلان گفت: ۲۴ هزار واحد مسکن مهر طبق هدفگذاری تا پایان خردادماه در استان تکمیل می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در جلسه شورای مسکن استان بر ضرورت انجام تکالیف قانونی در تولید و عرضه مسکن تأکید و اظهار کرد: برای خانه دار شدن افراد مستحق و تکمیل پروژهای در دست اجرا، از هیچ تلاشی فروگذار نشود.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۴ هزار واحد توسط تعاونی ها در دست اقدام بوده و تعداد محدودی از آنها باقیمانده ، گفت: ۲۴ هزار واحد مسکن مهر نیز براساس هدفگذاری صورت گرفته تا پایان خرداد ماه، تکمیل و پرونده آن بسته می شود.

استاندار گیلان به اجرای طرح اقدام ملی مسکن و ثبت نام از متقاضیان در چهار مرحله اشاره و خاطرنشان کرد: چالش ها و مشکلات گذشته در اجرای طرح مسکن مهر، آسیب‌شناسی شده تا این فرآیند در طرح اقدام ملی مسکن تکرار نشود.

وی بر لزوم همراهی فرمانداران، شهرداران، دستگاه های اجرایی مرتبط و بانک مسکن در فراهم ساختن بسترهای مورد نیاز برای تکمیل واحدهای مسکن مهر و نیز اجرای طرح اقدام ملی مسکن تأکید و اضافه کرد: پیش بینی توسعه طی سال های آتی در اجرای زیرساخت های مورد نیاز در مسیر خدمات رسانی از جمله آب، برق، گاز، ارتباطات و دیگر موارد باید در ابتدا، درنظرگرفته و آینده نگری شود.

کد خبر: ۸۴٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha