۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
ساختمان های مسکونی کشور بیمه اجباری می شوند
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

ساختمان های مسکونی کشور بیمه اجباری می شوند

آمل- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه بیمه اجباری ساختمان ها برابر حوادث اجرایی می شود، کاهش هزینه های ناشی از خسارت را از اهداف آن بیان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل نجار بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از سد هراز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تمامی ساختمان های کشور بیمه اجباری می شوند، اظهار داشت: لایجه بیمه اجباری ساختمان های مسکونی سال قبل مصوب و قانون شد.

وی بیمه اجباری واحدهای مسکونی برابر حوادث را امری مهم دانست و با اشاره به تشکیل هیئت امنا این موضوع اظهار داشت: دارندگان فیش برق در نوبت اول بیمه اجباری ساختمان هستند.

وی نرخ بیمه اجباری برابر حوادث را به ازای هر واحد ۱۲۰ هزار تومان در سال بیان کرد و با اشاره به معاف بودن مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت حق بیمه گفت: افزایش ایمنی در ساخت و کاهش هزینه های دولت از اهداف این بیمه اجباری است.

نجار با اشاره به تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار سال قبل برای جاده جایگزین سد هراز گفت: امسال نیز برای این طرح مهم و ملی از محل فروش ماده ۵۶ و دیگر منابع اعتبار جذب و تخصیص داده می شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور وضعیت خشکسالی را در کشور جدی و نگران کننده دانست و گفت: به دلیل کاهش شدید بارندگی، امسال خشکسالی قابل توجهی در کشور خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای مقابله با بحران خشکسالی مدیریت مصرف منابع آبی اهمیت بسیار زیادی دارد.

کد خبر: ۸۴٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha