۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده در ۴ واحد تولیدی زنجان
فرماندار زنجان خبر داد:

تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده در ۴ واحد تولیدی زنجان

زنجان - فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه مشکلی در خصوص تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نداریم، گفت:چهار واحد تولیدی شهرستان با تمام توان خود مشغول تولید ماسک بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده هستند.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: تمهیدات لازم برای توزیع اقلام بهداشتی در زنجان پیش بینی و به صورت روزانه اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده رایگان در اختیار داروخانه‌ها قرارخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی اقلام بهداشتی هم سهمیه بندی شده و افرادی که مشکوک هستند ماسک و دستکش در اختیار مردم قرار می‌گیرد، اظهار کرد:  چهار واحد تولیدی  در شهر زنجان با قدرت و تمام توان مشغول تولید ماسک بهداشتی  و مواد ضد عفونی کننده هستند و دیگر مشکلی در خصوص اقلام بهداشتی نداریم.

فرماندار زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را به خوبی اجرا و عمل می‌کنند، ابراز کرد: شهرداری زنجان در خصوص ویروس کرونا تصمیمات خوبی انجام داده است.

عسگری، به ضدعفونی کردن اماکن عمومی تاکید کردو افزود: مراکز جمعیتی، مصلی، پیاده‌روها، مزار شهدای بالا و پایین، مجتمع‌های تجاری که مردم در حال تردد هستند، ضدعفونی می‌شوند.

وی بر ارائه آموزش‌های لازم در خصوص این ویروس تاکید کرد و افزود: هلال‌احمر زنجان ایستگاه‌هایی ایجاد و بسته‌های آموزشی در رابطه با پیشگیری از ویروس کرونا را به مردم ارائه می‌دهد.

فرماندار زنجان، تصریح کرد: تمهیدات لازم در راستای برخورد با دست‌فروشانی که در ایام پایانی سال اقدام به بساط می‌کنند، اتخاذ شده و نگرانی در چنین ایامی بی‌مورد نیست؛ چرا که توقف این افراد در نقاط پرتردد شهر باعث تجمع افراد شده و این خود زمینه شیوع ویروس کرونا را چند برابر خواهد کرد.

عسگری  گفت: در روزهایی که به مردم توصیه می‌کنیم فقط برای کارهای بسیار ضروری از منزل خارج شوند، بساط دست‌فروشان می‌تواند خود زمینه تجمع بی‌مورد مردم را فراهم کند.

وی تصریح کرد: شهروندان باید توصیه‌های مسئولان مبنی بر خارج نشدن از منزل به جز در مواقع بسیار ضروری را جدی بگیرند و  یکی از مهم‌ترین اهرم‌هایی که می‌توان در برابر شیوع ویروس کرونا مقابله کرد، همراهی مردم است.

کد خبر: ۸٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha