۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
بخش صنعتی در زنجان بیشترین مصرف گاز را دارد
مدیرعامل شرکت گاز زنجان:

بخش صنعتی در زنجان بیشترین مصرف گاز را دارد

زنجان- مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: طی سال گذشته بیشترین افزایش مصرف گاز استان زنجان در بخش صنعتی با ۱۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

به گزارش  بازار به نقل از شرکت گاز زنجان، موسی احمدلو با اعلام اینکه طی سال گذشته دو میلیارد متر مکعب گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی مصرف شده است، گفت: با احتساب ۸۹۸ میلیون مکعب گاز در بخش نیروگاه سلطانیه،  CNGها و تلمبه خانه ها، میزان مصرف گاز استان در ۱۲ ماه گذشته به ۲ میلیارد و ۸۹۸ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه پارسال، مصرف گاز در بخش خانگی و صنعتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود حدود ۶ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: مشترکین گاز طبیعی تا سال ۹۸ معادل ۳۵۰ هزار و ۳۵۲ مشترک بودند که این تعداد در پایان سال ۹۹ به ۳۶۷ هزار و ۶۹۴ مشترک رسید که شاهد رشد حدود پنج درصدی در این بخش هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: همچنین بیشترین افزایش مصرف گاز را استان زنجان در بخش صنعتی با ۱۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرد که دلیل اصلی آن افزایش در بخش صنعتی استان بوده است.

احمدلو با بیان اینکه علیرغم محدودیت‌های اعمال شده برای صنایع در فصل سرد سال و اولویت مصرف با بخش خانگی و نیز با تبلیغات موثر محیطی و رسانه ای، فرهنگسازی و ابلاغ سیاست‌های تشویقی شرکت ملی گاز ایران، بازدید موثر و مستمر از ادارات و سازمان‌های دولتی، همکاری خوب و موثری در زمینه مصرف بهینه گاز انجام شد؛ تصریح داشت: توسعه هرگونه خدمت مرهون همکاری و همراهی مردم و مشترکین است. 

کد خبر: ۸۴٬۵۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha