۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
۶ داروخانه در سطح استان اردبیل پلمپ شده است
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل:

۶ داروخانه در سطح استان اردبیل پلمپ شده است

اردبیل - مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: ۶ داروخانه در سطح استان اردبیل به علت گران فروشی ماسک و عدم حضور مسئول فنی در داروخانه پلمپ شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رحیمی آذر قبل از ظهر یکشنبه در جریان نظارت بر مراکز عرضه مواد بهداشتی و دارویی در شهرستان اردبیل گفت: مأموران سازمان تعزیرات حکومتی اردبیل به صورت شبانه روزی و همچنین در ایام تعطیل با توجه به نیاز استان همواره اقدام به بازرسی می‌کنند.

وی با بیان اینکه کلیه کشفیات اقلام بهداشتی در روزهای اخیر به فاصله یک روز تشکیل پرونده می شود گفت: در این مدت دو هزار و ۷۲۰ لیتر الکل سفید، ۹ هزار و ۸۲۳ بطری محلول ضد عفونی کننده و ۲۴ هزار و ۳۰۰ عدد پد الکلی توسط بازرسان تعزیرات استان کشف و بلافاصله در اختیار معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع بین مردم قرار گرفته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه ۶ داروخانه در سطح استان به علت گران فروشی ماسک و عدم حضور مسئول فنی در داروخانه پلمپ شده است گفت: در روزهای گذشته ۲۱۳ هزار دستکش طبی کشف و به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شده است.

رحیمی آذر با اشاره به پلمب یک شرکت توزیع لوازم بهداشتی در اردبیل به جرم احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان، از آمادگی سامانه ۱۳۵ تعزیرات استان برای دریافت گزارشات مردمی خبر داد و اظهار کرد: این سازمان تمام اقدامات لازم برای جلوگیری از احتکار و گران فروشی نیازهای مردم را انجام می‌دهد.

کد خبر: ۸٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha