۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
اجازه ورود میهمان و گردشگر را به آبادان نمی‌دهیم
فرماندار آبادان:

اجازه ورود میهمان و گردشگر را به آبادان نمی‌دهیم

فرماندار آبادان گفت: در آبادان هیچ هتل و مسافرخانه‌ای حق اسکان ندارد؛ بازارهای ما تعطیل شدند و هتل‌ها و مسافرخانه‌ها هم باید تعطیل شوند.

به گزارش خبرنگار بازار از آبادان، سیدزین‌العابدین موسوی در جریان بازدید از گیت‌های ورودی این شهر اظهار کرد: به نیروی انتظامی دستور داده شد از همین لحظه جلوی میهمانان و گردشگران و افرادی که بیمار تشخیص داده می‌شوند را بگیرند و با احترام آنها را به مسیرهای دیگر هدایت کنند. البته چنانچه بیماری نیاز به مراقبت داشته باشد به بیمارستان طالقانی اسکورت شود؛ ما به هیچ وجه تمایل نداریم کنترل بیماری کرونا از دستمان خارج شود.

وی افزود: نیروی انتظامی در فرودگاه و بنادر هم باید مستقر شود و اجازه ورود تا اطلاع ثانوی را ندهند؛ ما موظف و مامور به مراقبت از جغرافیای خودمان یعنی فقط آبادان باشیم. هر شهری خود متولی دارد که می‌تواند راجع به مسافران ورودی حوزه استحفاظی‌اش تصمیم بگیرد.

فرماندار آبادان با بیان اینکه مسیر خرمشهر به آبادان را هم باید کنترل کنیم، تصریح کرد: ماسک، الکل، ژل و دستکش به اندازه مصرف مردم شهرمان است و فقط برای شهروندانشان تعهد داریم و اگرچنین نیست دانشگاه علوم پزشکی موظف است تامین کند.

موسوی بار دیگر تاکید کرد: از میهمانان و هموطنان غیر آبادانی تقاضا دارم هرگز تا اطلاع ثانوی نیت ورود به آبادان را نداشته باشند. در آبادان هیچ هتل و مسافرخانه‌ای حق اسکان ندارد. بازارهای ما تعطیل شدند و هتل‌ها و مسافرخانه ها هم باید تعطیل شوند. شهرداری در پارکها اجازه نصب چادر ندهد. آموزش و پرورش هیچ مدرسه ای را در اختیار هیچ میهمانی قرار ندهد.

وی یادآورد شد: تمام اماکن خاص راهیان نور تعطیل و هیچ کاروانی اجازه ورود به آبادان را ندارند.

کد خبر: ۸٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha