۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۲
پیوستن فیسبوک، توییتر و اسنپ چت به کارزار «من هم واکسن میزنم»
«بازار» گزارش می دهد

پیوستن فیسبوک، توییتر و اسنپ چت به کارزار «من هم واکسن میزنم»

سخنگوی کاخ سفید از آغاز همکاری فیس بوک، توییتر و اسنپ چت، برای شروع کارزار دریافت واکسن کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از «The Verge » بیشتر کمپانی های پیشرو در دنیای فناوری به کمپین تبلیغاتی دولت بایدن برای واجد شرایط بودن واکسن کرونا پیوستند؛ در میان اسامی شرکت های فعال، فیسبوک، تویتتر و اسنپ چت بیشتر از همه توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید تاریخ ۳۰ اردیبهشت را برای ایالات متحده تعیین کرده بود تا واکسن کرونا را برای همه بزرگسالان باز کند؛ اما بر اساس شرایط بحرانی کشور این تاریخ به ۳۰ فروردین تغییر یافت و کاخ سفید امیدوار است با کمک شبکه های اجتماعی محبوب در میان مردم از میزان تردید به انجام واکسن کرونا بکاهد.

مشاور ارشد پزشکی جو بایدن در این باره گفت : ما طی یک فراخوان تمامی شبکه های اجتماعی محبوب مردم را دعوت به همکاری کردیم و خوشبختانه این دعوت  از سوی جمع کسیری از این پلتفرم ها مورد استقبال قرار گرفت؛ ما در نظر داریم از تاریخ ۱۹ می ( ۳۰ فروردین) از طریق کلیپ های کوچک در اسنپ چت و از طریق اعلان های هشدار در فیس بوک و توییتر به کاربران واجد شرایط اطلاع رسانی کنیم.

به گفته این پزشک ارشد، معاون رییس جمهور، کامیلا هریس به صورت مستقیم مدیریت این پروژه عظیم را بر عهده گرفته است و قرار است در سراسر خاک این کشور کلیپ ها و پیوند های انگیزشی با شعار «من هم واکسن می زنم» به صورت گسترده انتشار داده شوند؛ هدف ما این است که هر بزرگسالی که به شبکه های اجتماعی دسترسی دارد بیش از دو الی سه بار در روز با این تبلیغات مواجه شود و در راستای انجام واکسن خود و اطرافیانش تصمیمات منطقی اتخاذ کند.

وی افزود: اکنون تا به امروز بیش از نصف بزرگسالان امریکایی حداقل یک بار واکسن کرونا را دریافت نموده اند، اما متاسفانه از هفته گذشته توقف واکسن جانسون و جانسون، مردم را تا حدودی دچار تردید نموده است و همین امر الزام استقرار شبکه های اجتماعی را بیشتر نمود. ناگفته نماند که هفته گذشته ایالات متحده بر اساس پیشنهاد سازمان غذا و دارو (FDA) و CDC  استفاده از واکسن جانسون و جانسون را پس از شش نفری که این واکسن را دریافت کرده اند، متوقف کرد و تا به اکنون علت بایکوت این واکسن نیز علنی نشده است.

سخنگوی کاخ سفید نیز از ورود شبکه ای اجتماعی به کارزار «من هم واکسن میزنم» اعلام خرسندی نمود و اعلام کرد: مدیران تمامی این رسانه اجتماعی فعالیت و ارتباط خود را با کاخ سفید آغاز نموده اند و هرکدام سعی دارند از طریق روش های تبلیغاتی متداول خود در حمایت و ترغیب جامعه برای دریافت واکسن مشارکت کنند.

وی افزود: ما در حال مذاکره با سایر شبکه های اجتماعی محبوب دیگر از جمله اینستاگرام، کلاب هاوس و لینکدین هستیم تا دامنه این تبلیغات را به تمامی اقشار جامعه گسترش دهیم؛ ما نیازمند تمامی رسانه ها هستیم تا به عنوان یک پل ارتباطی بین دولت و مردم عمل کند تا هرچه زودتر پاندمی کرونا را به پایان برسانیم و شرایط کشور به حالت نرمال باز گردد.

کمپانی های فیسبوک، توییتر و اسنپ چت نیز ضمن تایید این خبر از سوی مدیران خود، از تمامی کاربران در خواست نمودند با بررسی و سنجش محتویات تبلیغات انجام شده در خصوص دریافت واکسن مد نظر خود اقدام کند.

کد خبر: ۸۴٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha