۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
مشکل کمبود روغن در آذربایجان شرقی برطرف می‌شود
پیگیری بازار؛

مشکل کمبود روغن در آذربایجان شرقی برطرف می‌شود

تبریز- امین زاده، رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی گفت: مشکل کمبود روغن در آذربایجان شرقی طی روزهای آینده برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، کمبود روغن جامد در آذربایجان‌شرقی از مدت‌ها پیش وجود دارد و ادامه این روند موجب افزایش سرسام آور قیمت این فرآورده در بازار مصرف شده است به گونه‌ای هم اکنون قیمت هر حلب پنج کیلویی این محصول به چهار برابر قیمت اعلامی رسیده است.

طی یک ماه گذشته در حالی که مصرف کنندگان با افزایش قیمت روغن مایع مواجه شده اند، روغن نباتی جامد نیز نایاب شده است.

خبرنگار بازار در گزارشی با عنوان «روغن جامد در تبریز همچنان نایاب است| مسئولان بالاخره کوتاه آمدند» که 24 فروردین ماه منتشر شد این موضوع را بررسی و واکاوی کرد.

این کمبودها باعث شده تا قیمت روغن پنج کیلویی جامد از ۵۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان برسد و آن هم نایاب باشد که برای خریدش باید دنبال پارتی و آشنا در فروشگاه‌های عمده فروش بود.

توزیع ۱۰۰۰ تن روغن نباتی در آذربایجان‌شرقی
حبیب امین زاده رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی در این خصوص به خبرنگار بازار گفت: یک‌هزار تن روغن نباتی در سطح استان و در شهرستان های مختلف توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این حجم روغن بین سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شده افزود: با تامین نیازهای صنوف، سوپرمارکت و فروشگاه زنجیره ای و بخش صنعت در چند روز آینده مشکل روغن در آذربایجان شرقی وجود نخواهد داشت.

امین زاده سپس از توزیع روغن بین بخش صنعت غذایی و قنادی های سطح استان خبر داد و گفت: با بهبود وضعیت توزیع در آذربایجان شرقی به این واحدها نیز روغن توزیع شده است و مشکلی در این خصوص نداریم.

کد خبر: ۸۴٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha