۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
دولت برای بستن محورهای ورودی به مازندران اقدام کند/ اکنون وقت سفر نیست
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلادرشت در مجلس:

دولت برای بستن محورهای ورودی به مازندران اقدام کند/ اکنون وقت سفر نیست

نوشهر - نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس از دولت برای بستن محورهای ورودی به استان به روی مسافران استمداد خواست.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم احمدی لاشکی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از ستاد بحران منطقه و در تماس تلفنی با محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور از دولت خواست نسبت به انسداد محورهای ورودی استان اقدام کند.

وی با بیان اینکه شرایط در مازندران عادی نیست و جان مردم در خطر است، افزود: مراکز درمانی منطقه ظرفیت پذیرش بیماران را ندارد و با محدودیت تجهیزات و امکانات روبرو است و باید از حضور و ورود مسافران به منطقه جلوگیری شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با تاکید براینکه اکنون وقت سفر نیست، یادآور شد: بازگشایی محورهای ورودی استان به روی مسافران سبب گسترش کرونا ویروس می شود و لازم است چند روزی این محورها بجز برای خودروهای حامل مواد غذایی و سوخت مسدود شود.

احمدی لاشکی با اظهار اینکه اگر دولت نسبت به درخواست مردم مازندران برای بستن جاده اقدام نکند، مردم خود جاده را خواهند بست، افزود: امیدواریم با تصمیم کارشناسی دولت، این خواسته مردم محقق شود.

به گزارش بازار، پس از دو روز ممنوعیت تردد و ورود به مازندران، شنبه شب با دستور رئیس جمهور این محدودیت برداشته شد و این مسئله موجی از نارضایتی را بین اهالی استان های شمالی و درگیر با کرونا ویروس ایجاد کرده است.

کد خبر: ۸٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha