۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
قیمت سیر در بازار تهران روند نزولی خواهد داشت
رییس سازمان صمت استان تهران:

قیمت سیر در بازار تهران روند نزولی خواهد داشت

تهران- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه سیر از جمله محصولاتی بود که تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته بود، از روند نزولی قیمت این محصول در بازار خبر داد.

یدالله صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص تنظیم بازار در استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر از حیث وجود کالاهای مصرفی و موردنیاز در سطح استان تهران در شرایط خوبی به سر می‌بریم و قطعاً کمبودی وجود ندارد و جای نگرانی برای مردم نیست، اظهار داشت: هفت هزار و ۲۰۰ تُن سیب و پرتقال برای بازار شب عید ذخیره سازی شده و مردم از این بابت نگران نباشند.

وی با بیان اینکه اقدامات کنترلی برای جلوگیری از افزایش قیمت برخی محصولات توسط دلالان صورت گرفته است، گفت: با شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش بی رویه و بی منطق برخی محصولات بودیم که با آنها مقابله شد، البته برخی محصولات به علت وارداتی بودن و خرید با ارز تحت تاثیر بیشتری قرار گرفتند اما برای آنها تمهیدات اندیشیده شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در ادامه از روند نزولی قیمت سیر خبر داد و عنوان داشت: سیر نیز از محصولاتی بود که تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته بود اما در حال حاضر چون این محصول داخلی است نظارت ها صورت گرفته و با توافق های ایجاد شده با استان های تولید کننده محصول این قیمت نزولی خواهد شد.

کد خبر: ۸٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha