۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
دمای همدان افزایش می یابد/ احتمال ثبت دمای ۳۰ درجه در برخی نقاط استان
کارشناس هواشناسی همدان:

دمای همدان افزایش می یابد/ احتمال ثبت دمای ۳۰ درجه در برخی نقاط استان

همدان - باقری شکیب،کارشناس هواشناسی همدان بابیان اینکه تا پایان هفته افزایش دما را در استان همدان شاهدیم، گفت: در روزهای پایانی هفته دمای حداکثر در برخی نقاط استان به ۳۰ درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید.

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته آسمان استان همدان صاف تا قسمتی ابری بود و پدیده خاصی را در استان همدان نداشتیم، گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل ها تا روز سه‌شنبه هفته جاری آسمان استان همدان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی پدیده قابل ذکر را وزش باد در ساعت بعد از ظهر عنوان کرد و گفت: از روز دوشنبه به بعد غبار رقیق را در برخی از ساعت در استان همدان شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی همدان گفت: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شرایط برای تشکیل ابر های هم رفتی و بارش‌های خفیف و پراکنده بهاره در استان همدان مهیا می‌شود و انتظار می‌رود روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی از نقاط استان رگبارهای خفیف و پراکنده باران را شاهد باشیم.

باقری شکیب با بیان اینکه البته بارش‌ها قابل ملاحظه نخواهد بود، گفت: از نظر تغییرات دمایی انتظار می‌رود تا پایان هفته افزایش دما را در استان همدان داشته باشیم به طوری که در روزهای پایانی هفته دمای حداکثر در برخی نقاط استان همدان تا ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته شهرهای نهاوند و اسدآباد با دمای ۲۳ درجه گرمترین شهرها و کبودرآهنگ و فامنین با دمای صبحگاهی صفر درجه سردترین شهرهای استان همدان بودند ضمن اینکه تغییرات دمایی همدان طی این مدت بین دو تا ۲۱ درجه در نوسان بوده است.

کد خبر: ۸۳٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha