۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
وصول ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد عمومی/ مجتمع های دولتی عمومی شود
رئیس سازمان مدیریت مازندران:

وصول ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد عمومی/ مجتمع های دولتی عمومی شود

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: در سال گذشته بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمدهای عمومی در استان وصول شده است.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه سال قبل دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از درآمدهای عمومی در استان وصول شده است، افزود: رتبه استان در وصول درآمدهای عمومی در کشور ۱۴ بوده است.

وی همچنین با اشاره به وجود مجتمع های اقامتی دولتی در استان مازندران خواستار واگذاری مجتمع ها اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل عدم استفاده، این مجتمع ها در حال مستهلک شدن است و هیچ وزارتخانه و دستگاهی امکان استفاده از آن و تجهیز و نوسازی را ندارد.

وی یاداور شد: همچنین مجتمع های اقامتی دولتی دارای بحث های زیست محیطی نظیر سبتیک، تصفیه خانه و غیره نیز هستند که باید رفع شود و از این واگذاری این اقامتگاه ها امری ضروری به نظر می رسد.

غلامی راد با اظهار اینکه همه مجتمع ها باید ضوابط زیست محیطی را رعایت کنند از دستگاه های اداری خواست تا به جای انباشت سرمایه، از سرمایه های موجود و مجتمع های اقامتی به عنوان ارزش افزوده اضافه کنند و آن را عمومی کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: واگذاری مجتمع ها و عمومی کردن آن در توسعه و رونق گردشگری تاثیر بسزایی دارد و عموم دستگاه باید در قالب ماده قانونی برنامه باید نسبت به واگذاری اقامتگاه ها اقدام کنند.

وی یادآور شد: در قسمت های مختلف استان از گلوگاه تا رامسر مجتمع های اقامتی دولتی وجود دارد و اکنون بسیاری از ادارات آن را به مجتمع های آموزشی تغییر نام داده اند.

کد خبر: ۸۳٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha