۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
رستوران‌های اردبیل در پی شیوع ویروس کرونا تعطیل شد
رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابان اردبیل:

رستوران‌های اردبیل در پی شیوع ویروس کرونا تعطیل شد

اردبیل - رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابان اردبیل در پی شیوع ویروس کرونا گفت: واحدهای صنفی مجموعه تالار، رستوران و چلوکبابی های اردبیل تا اطلاع بعدی تعطیل است و فعالیت آن‌ها ممنوع اعلام می شود.

سجاد مهدیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، گفت: واحدهای صنفی مجموعه تالار، رستوران و چلوکبابی های اردبیل تا اطلاع بعدی تعطیل است و فعالیت آنها ممنوع اعلام می شود.

رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابان اردبیل اظهار کرد: بر همین اساس از روز دوشنبه ۱۹ اسفندماه، هیچ یک واحدهای صنفی اعم از غذاخوری ها، کبابی ها، آش و حلیم فروشی ها و بیرون برها، حق فعالیت و خدمات دهی به مشتریان را نخواهند داشت.

مهدیزاده با بیان اینکه مجموعه تالارها از همان اولین روزهای اسفندماه که زنگ خطر شیوع کرونا ویروس به صدا درآمده بود تعطیل شدند، گفت: تنها تعداد معدودی از رستوران ها و چلوکبابی ها در سطح استان ارائه خدمات می کردند که البته این تعداد نیز فعالیت چندانی نداشتند و در حالت نیمه تعطیلی بودند.

وی اظهار کرد: اتحادیه صنف رستوران، تالار و چلوکبابان اردبیل با رصد کامل تعطیلی واحدها، با متخلفان برخورد خواهد کرد.

مهدیزاده تصریح کرد: قطعا تصمیم اتخاذ شده در راستای حفظ سلامت شهروندان و فعالان واحدهای صنفی است و انتظار می رود همه افراد، بحث خطر کرونا را جدی بگیرند.

رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابان اردبیل در خصوص میزان خسارت احتمالی رستوران داران و غذاخوری ها نیز گفت: ۵۰۰ واحد صنفی در سطح استان فعال هستند و قطعا ضررو زیان ناشی از شیوع بیماری کرونا، رقمی قابل توجه است.

مهدیزاده با بیان اینکه کسب‌وکارهای این اتحادیه آسیب جدی دیده است، گفت: انتظار می رود مسئولان استانی بعد از فراغت از شرایط بحرانی، تدابیر جدی برای حمایت از صنوف داشته باشند.

کد خبر: ۸٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha