۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
لزوم سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه راه آهن همدان- ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد:

لزوم سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه راه آهن همدان- ملایر

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه راه آهن همدان- ملایر تاکید کرد و خواستار مساعدت مسئولان در تکمیل این پروژه شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملایر در مجلس، حجت الاسلام احد آزادی خواه در دیدار با علی اصغر احمدی معاون هماهنگی و پیگیری امور استانهای نهاد ریاست جمهوری به مطالبات و نیازمندی های این شهرستان در حوزه های مختلف پرداخت و موانع و درخواستها مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

حجت الاسلام آزادی‌خواه سرعت بخشیدن بر روند تکمیل پروژه راه آهن همدان- ملایر را یک ضرورت خواند که پس از اخذ درخواست کمک برای تکمیل این پروژه، مقرر شد گروهی برای ارزیابی و احصاء نیازمندیهای راه آهن حضور پیدا کنند و حداکثر مساعدت در اجرای این پروژه صورت گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس یازدهم ایجاد صنایع تبدیلی و جذب سرمایه گذار به ویژه در حوزه انگور را از دیگر درخواست ها عنوان کرد که طبق دستور معاون هماهنگی و پیگیری امور استانهای نهاد ریاست جمهوری مقرر شد هماهنگی با سرمایه گذار دولتی و بخش خصوصی انجام و سرمایه گذار برای این صنعت جذب شود.

همچنین در این نشست مقرر شد برای لایروبی ۵۰ رشته قنات شهرستان ملایر از طریق وزارت جهاد کشاورزی مساعدت لازم صورت گیرد.

کد خبر: ۸۳٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha