۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
۲ کشتی حامل روغن خوراکی در بندر شهید رجایی پهلو گرفتند
معاون امور بنادر و دریانوردی هرمزگان؛

۲ کشتی حامل روغن خوراکی در بندر شهید رجایی پهلو گرفتند

بندرعباس- معاون امور بندر بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، دو کشتی حامل روغن خوراکی در اسکله‌های بندرشهیدرجایی پهلو گرفتند.

به گزارش بازار، منصور خرمشکوه گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، ۲ کشتی حامل روغن خوراکی برای تخلیه در اسکله‌های ۱۹ و ۲۱ بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگرفتند.

وی اظهارداشت: با توجه به مصوبه ستاد اقتصادی دولت مبنی بر تخلیه به موقع کالاهای اساسی از بنادر کشور و در راستای سرعت بخشی به تخلیه این کالاهای اساسی، انبارهای مسقف بندر شهید رجایی برای ارایه خدمات دراختیار فعالان بندری و صاحبان کالاهای اساسی قرار گرفته است.

معاون امور بندر اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ورود پنج کشتی دیگر حامل کالاهای اساسی تا چند روز آینده خبرداد و افزود: این کشتی‌ها حامل ۶۹ هزار و ۳۰۰ تن گندم، ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن برنج، ۲۵ هزارو ۶۰۰ تن روغن خوراکی، ۶۷ هزار و ۵۰۰ تن شکر و همچنین کشتی با ۴۴ هزارتن روغن خوراکی در مسیر بندرعباس هستند.

خرمشکوه اضافه کرد: به رغم تحریم‌ها درحال حاضر چندین کشتی در اسکله‌های بندر شهید رجایی پهلوگیری کرده‌اند که درحال تخلیه کالاهای خود هستند و در همین راستا یک کشتی حامل کود نیز با وزن ۴۲ هزارو ۲۰۰ تن هم اکنون درحال تخلیه است.

وی بیان اینکه در شرایط اقتصادی جاری یکی از اهداف مهم و اولویت های کاری دولت و به خصوص سازمان بنادر و دریانوردی، تامین به موقع و سریع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور می‌باشد، به ماه مبارک رمضان و نیاز ضروری مردم به کالاهای اساسی به ویژه گندم، روغن و برنج اشاره و ابراز امیدواری کرد با ورود این کشتی‌ها و تخلیه به موقع کالاها بخش زیادی از مایحتاج ضروری مردم تخلیه و با ورود به بازارهای داخلی به دست مردم برسد.

کد خبر: ۸۳٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha