۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
اجرا و بهسازی کریدور شمال به جنوب در استان سمنان بودجه گرفت
نماینده دامغان در مجلس:

اجرا و بهسازی کریدور شمال به جنوب در استان سمنان بودجه گرفت

دامغان- علیزاده برمی، نماینده دامغان در مجلس گفت: بهسازی راه اصلی ساری- کیاسر سمنان و دامغان به سمت معلمان- جندق، اردکان طرود و شاهرود خوشبختانه در ردیف بودجه قرار گرفت.

علی‌اکبر علیزاده برمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اختصاص اعتبارات برای محورهای اصلی شمال به جنوب در استان سمنان باهدف راه‌اندازی کریدور شمال به جنوب، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده بهسازی راه اصلی ساری- کیاسر سمنان و دامغان به سمت معلمان- جندق، اردکان طرود و شاهرود، خوشبختانه در ردیف بودجه قرار گرفت.

وی بابیان اینکه اعتبار ابلاغی و تخصیصی این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال است، ابراز کرد: محل تأمین اعتبار این طرح قانون بودجه سال ۹۹ موضوع اجرای سایر اهداف مندرج در قانون برنامه ششم توسعه و اجرای مواد هشت تا ۱۱ قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و همچنین منابع تخصیص این طرح نقدی و از محل هدفمندسازی یارانه‌ها خواهد بود.

اجرا و بهسازی کریدور شمال به جنوب در استان سمنان بودجه گرفت

اتصال جنوب به شمال
نماینده دامغان در مجلس بابیان اینکه ردیف اعتبار این طرح توسط نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه به شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور ابلاغ و امضاشده است، بیان کرد: بهسازی محور دامغان- معلمان و بهره‌برداری از ۵۰ کیلومتر از آن در دستور کار این طرح خواهد بود.

علیزاده برمی بیان کرد: این طرح می‌تواند کریدور شمال به جنوب را تسهیل و مرکز و جنوب استان سمنان را درواقع از بن‌بست خارج و به شاه‌راه‌های کشور و حتی جهانی متصل کند که خود رونق اشتغال و اقتصاد را در پی خواهد داشت.

کد خبر: ۸۳٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha