۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
۲۱ فقره جواز تأسیس استخراج رمز ارزهای دیجیتالی در آذربایجان غربی صادر شده است
رییس اداره برنامه ریزی سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی:

۲۱ فقره جواز تأسیس استخراج رمز ارزهای دیجیتالی در آذربایجان غربی صادر شده است

ارومیه- رییس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی از صدور ۲۱ فقره جواز تأسیس استخراج رمز ارزهای دیجیتالی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیفعلی ضربی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به صدور ۲۱ فقره جواز تأسیس استخراج رمز ارزهای دیجیتالی در استان گفت: همچنین صدور سه درخواست جواز تاسیس دیگر نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: صدور این تعداد جواز تاسیس زمینه ساز اشتغال ۱۰۹ نفری شده و حجم سرمایه گذاری برای تاسیس آن ها نیز بالغ بر ۴۴۵ میلیارد ریال بوده است.

ضربی افزود: در راستای اجرای دستور العمل ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن وتجارت مبنی بر صنعتی سازی استخراج رمز ارز دیجیتالی در کشور و ساماندهی این واحدها به عنوان واحدهای اقتصادی، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان سازمان و ادارات تابع در استان کرده ایم.

وی با اشاره به برنامه ریزی در این راستا برای سال آینده نیز گفت: در سال آینده ضمن برگزاری همایش تخصصی استخراج رمز ارز دیجیتالی برای علاقه مندان سرمایه گذاری در این حوزه جوازهای تأسیس صادره نیز مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت که بعد از پایش برای واحد های دارنده جواز تأسیس پروانه بهره برداری صادر خواهد شد.

کد خبر: ۸٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha