۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
ضعف نظارتی مانع توزیع گوشت مرغ با نرخ مصوب در بازار
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد

ضعف نظارتی مانع توزیع گوشت مرغ با نرخ مصوب در بازار

نوروزی، عضو کمیسیون کشاورزی گفت: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت بر توزیع نهاده‌های وارداتی با ارز دولتی و همچنین توزیع گوشت مرغ نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحمت اله نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص چند نرخی بودن گوشت مرغ در بازار، گفت: باید در مقابل تحویل نهاده‌های وارداتی با ارز دولتی به مرغداران، از آنها گوشت مرغ تحویل گرفته و با نرخ مصوب نیز در بازار توزیع شود اما متاسفانه در این زمینه نظارت دقیقی وجود ندارد.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به دلیل ضعف نظارتی مرغداران گوشت مرغ را با نرخ مصوب در بازار توزیع نمی‌کنند، عنوان کرد: این انتظار وجود دارد که وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت بر توزیع نهاده‌های وارداتی با ارز دولتی و همچنین توزیع گوشت مرغ نظارت بیشتری داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید مشخص شود نهاده‌های دولتی به چه کسانی تحویل داده می‌شود، ادامه داد: نهاده‌های وارداتی مورد نیاز مرغداران و دامداران با ارز دولتی باید به دست تولیدکنندگان واقعی برسد، نباید اجازه داده شود که این نهاده‌ها در بازار سیاه و توسط دلالان توزیع شود.

نوروزی در پایان در خصوص کنترل بازار مرغ در ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش تقاضا در این ایام، گفت: وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده است که در زمینه تامین گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان جای نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۸۳٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha