۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
آمادگی بنیاد مسکن جهت جذب منابع متقاضیان اقدام ملی مسکن
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مطرح کرد

آمادگی بنیاد مسکن جهت جذب منابع متقاضیان اقدام ملی مسکن

تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اگر متقاضیان طرح اقدام ملی به ما مراجعه کنند و منابع خود را به این پروژه اختصاص دهند، می‌توانیم طی دو سال و نیم آن را تکمیل کنیم.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۴ فروردین، علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ زنی و آغاز پروژه یک‌هزار واحدی یاس سفید شهرک واوان واقع در شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در بنیاد در قالب‌های مختلف مانند مسکن محرومان روستایی و شهری برای مردم مسکن ساخته می‌شود.

وی گفت: مسکن محرومان شهری با تسهیلات کم‌بهره و چهار درصد و مسکن محرومان روستایی با تسهیلات بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی و تسهیلات چهار درصدی ۸۰ میلیون تومانی احداث می‌شوند.

تابش عنوان کرد: پروژه‌ای که امروز احداث آن آغاز شد، اراضی آن به بنیاد مسکن اختصاص دارد و این بنیاد با اعتبارات داخلی، آن را تکمیل خواهد کرد؛ فرآیند واگذاری نیز شامل محاسبه نرخ تمام شده هر واحد به اضافه ۱۰ درصد سود بنیاد مسکن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر متقاضیان طرح اقدام ملی به ما مراجعه کنند و منابع خود را به این پروژه اختصاص دهند، می‌توانیم  طی دو سال و نیم آن را تکمیل کنیم.

کد خبر: ۸۳٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha