۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
میزان سرمایه گذاری صنعتی در سیرجان یک هزار و ۷۴۰ درصد افزایش یافت
رئیس صمت سیرجان:

میزان سرمایه گذاری صنعتی در سیرجان یک هزار و ۷۴۰ درصد افزایش یافت

سیرجان- خواجویی، رئیس اداره صمت سیرجان از افزایش یک هزار و ۷۴۰ درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت این شهرستان خبر داد.

محمدرضا خواجویی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: صدور جوازهای تاسیس صنعتی توسط اداره صمت شهرستان سیرجان در سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸، رشد قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ که مقام معظم رهبری آن را سال «جهش تولید» نامگذاری کرده بودند، در اداره صمت سیرجان با اتخاذ تدابیری در راستای جذب سرمایه گذار و تسریع فرآیند صدور جوازهای تاسیس صنعتی، شاهد افزایش ۷.۳۹ درصدی  صدور جواز تاسیس در مقایسه با سال ۹۸ بودیم.

وی ادامه داد: این افزایش به رغم همه تحریم های ظالمانه دشمنان و محدودیت ها ناشی از شیوع ویروس کرونا صورت گرفت  که نشانگر عزم جدی فرزندان این مرز و بوم در رشد و توسعه صنعتی  است.

رئیس اداره صنعت و معدن سیرجان گفت: در سال ۹۸ تعداد جوازهای تاسیس صادر شده ۱۶۴ عدد با حجم سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد و ۴۷۳ میلیون و ۶۶۹ هزار ریال بود در حالیکه در سال ۹۹ تعداد ۲۲۹ جواز تاسیس با حجم سرمایه ۱۹۳ میلیارد و ۱۷۱ میلیون و ۷۴۷ هزار ریال که رشد قابل توجهی را در این زمینه شاهد بودیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس نیز تعداد اشتغال مجوزهای صادره در سال ۹۸ برابر هزار و ۳۴۶ برآورد شد که در سال ۹۹ مجموع اشتغال مجوزها به ۶ هزار و ۱۱۲ نفر افزایش یافته است.

خواجویی با اشاره با شعار امسال تحت عنوان «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» گفت: در سال ۱۴۰۰ برنامه های راهبردی و عملیاتی متعددی را تدوین کرده ایم که امیدواریم با اجرایی شدن آنها شاهد رشد و توسعه بیش از پیش صنایع خرد و کلان شهرستان باشیم.

کد خبر: ۸۳٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha