۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
بازسازی ۱۱ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان
امسال انجام می‌شود؛

بازسازی ۱۱ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان

همدان - آزادی، رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: امسال بازسازی ۱۱ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان در دست اقدام است.

آرش آزادی در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: بازسازی ۱۱ دستگاه از ماشین آلات سنگین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان شامل لودر و گریدر با اعتبار دو میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان در دستور کار است.

وی گفت: بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهداری جزو اولویت اداره کل بوده و هست و با برنامه ریزی‌های انجام شده هر ساله تعدادی از ماشین آلات مورد بازسازی قرار می‌گیرند.

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به نیاز راهداری استان به ماشین آلات سنگین تأکید کرد: با مساعدت سازمان راهداری پارسال دو دستگاه بیل مکانیکی و امسال نیز سه دستگاه لودر به ناوگان راهداری استان اضافه می‌شود.

آزادی اضافه کرد: عمر متوسط ماشین آلات راهداری بالای ۲۵ سال است و این حوزه با مشکلات و کمبودهای عدیده‌ای نظیر تامین قطعات مواجه است.

وی افزود: تأمین سوخت، تیغه برفروب و مواردی از این قبیل برای این دستگاه‌ها نیز بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان قرار دارد.

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: هم اکنون ۴۱۲ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری در استان همدان فعال است.

کد خبر: ۸۳٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha