۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
بی اثر شدن تحریم‌ها با توجه به توانمندی‌های داخلی
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

بی اثر شدن تحریم‌ها با توجه به توانمندی‌های داخلی

اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: از نظر بنده تحریم مانعی در جهت پیشرفت کارها نیست بلکه با توجه به توانمندی داخلی می‌توانیم تحریم‌های موجود را بی اثر کنیم.

به گزارش بازار، عزت الله اکبری در حاشیه مراسم طرح مانع زدایی و حمایت یکپارچه از تولید بانک صادرات با بیان این که در حمایت از تولید باید پشتیبانی‌ها و رفع موانع صورت پذیرد افزود: رئیس جمهور طرح خط لوله گوره بوشهر تا جاسک را بسیار مهم ارزیابی کردند، اما مهمتر این است که فرزندان، مهندسان و تولیدکنندگان این مملکت با همکاری نظام بانکی این طرح را اجرا کردند به گونه‌ای که همه لوله‌های مورد نیاز این طرح در شرکت‌های لوله سازی داخلی تولید شد.

وی اضافه کرد: سوال ما این است چرا در همه طرح‌های بزرگ مورد نیاز، به بانک ها، کارخانجات تولیدی، مدیران و مهندسان داخلی اجازه دخالت نمی‌دهیم؟

اکبری گفت: از نظر بنده تحریم در همین مدت نشان داد بهترین فرصت برای تدبیر مدیران و تولید تولیدکنندگان همچنین بهترین فرصت برای صادرات است و باور دارم اگر به توانمندی متخصصان داخلی توجه شود و سنگ اندازی نشود ظرفیت‌های داخلی می‌توانند علاوه بر تامین نیاز داخلی به بازارهای صادراتی هم ورود کنند.

کد خبر: ۸۳٬۱۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha