۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
۱۲۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان همدان پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

۱۲۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان همدان پرداخت شد

همدان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: سال گذشته ۱۲۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به طرح‌های معرفی شده در این استان پرداخت شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، احمد توصیفیان گفت: پرداخت تسهیلات کرونا از تابستان سال گذشته آغاز شد که میزان طرح‌های معرفی شده برای دریافت این تسهیلات ۱۳ هزار و ۸۸۳ طرح به مبلغ ۱۹۷ میلیارد تومان بود.

وی افزود: ۱۲۹ میلیارد تومان از این مبلغ معادل ۶۵.۵ درصد تسهیلات کرونا جذب و پرداخت شده و علت پایین بودن این رقم استقبال نکردن برخی واحدها و افراد از دریافت تسهیلات کرونا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تأکید کرد: استان همدان با بیشترین میزان پرداختی در بخش تسهیلات روستایی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

توصیفیان بابیان اینکه استان همدان در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی رتبه نخست کشور را با پرداخت ۱۱۵ درصد تسهیلات پیش بینی شده کسب کرد این در حالیست که میانگین جذب اعتبار در کشور ۸۹ درصد است، عنوان کرد: مقایسه همدان با استان آخر در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات روستایی موید پرداخت دو برابر این تسهیلات در این استان است.

کد خبر: ۸۳٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha