۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
پروانه واحدهای صنفی متخلف لغو می شود/ لزوم تقویت نظارت بر بازار همدان در آستانه ماه رمضان
معاون استاندار همدان:

پروانه واحدهای صنفی متخلف لغو می شود/ لزوم تقویت نظارت بر بازار همدان در آستانه ماه رمضان

همدان - پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از لغو پروانه واحدهای صنفی متخلف همدان خبر داد و گفت: نظارت بر بازار در آستانه ماه رمضان تقویت می شود.

ظاهر پورمجاهد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با کسانی که مصوبات تنظیم بازار استان همدان را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی صورت می گیرد، گفت: پروانه واحدهای صنفی متخلف همدان لغو می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی باید بر بازار توزیع و فروش گوشت در استان همدان نظارت جدی تری داشته باشند، اضافه کرد: نظارت بر بازار در آستانه ماه رمضان تقویت می شود.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های مربوطه می‌توانند با حضور فعال در سطح بازار دست دلالان و واسطه‌ها را از بازار دام کوتاه کنند، ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان باید نظارت ها جدی تر شده و  واحدهای متخلف به دستگاه قضایی معرفی شوند.

پورمجاهد با تاکید بر اینکه کشتارگاه‌ها موظف به اراه فاکتور براساس قانون هستند، اضافه کرد: باید نظارت و کنترل بر بازار به صورت جدی صورت گیرد تا فضا برای جولان واسطه‌ها نباشد.

پور مجاهد با بیان اینکه یکی از سیاست‌های ستاد تنظیم بازار کوتاه کردن دست واسطه‌ها در بازار است، گفت: گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان در کمیسیون تنظیم بازار باید به رفع و کاستن مشکلات مردم منتهی شود.

کد خبر: ۸۳٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha