۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
بزرگترین مزرعه ارگانیگ خاورمیانه در مازندران احداث می شود
استاندار مازندران:

بزرگترین مزرعه ارگانیگ خاورمیانه در مازندران احداث می شود

نور- استاندار مازندران گفت: بزرگترین مزرعه سازگار خاورمیانه و کشور برای تحقق تولید و شعار سال در استان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر یکشنبه در آیین کلنگ زنی مجتمع کشت و صنعت بهدشت نور با بیان اینکه بزرگترین مزرعه سازگار کشاورزی به مساحد ۴۰۰ هکتار در نور احداث می شود، افزود: این طرح برای تحقق شعار سال در حوزه کشاورزی عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه در گذشته روستاهای استان تامین کننده مواد غذایی و اساسی بوده است، یادآور شد: محصول زندگی مدرنیته پسماند و پساب شد و به زنجیره تولید در روستاها ضربه زده است.

وی با عنوان اینکه اولین مزرعه سازگار خاورمیانه خاورمیانه در استان ایجاد می شود، گفت: روستاییان می توانند محصولات مورد نظر کشاورزی و دامی را در این مزرعه تولید کنند.

حسین زادگان با اظهار اینکه اولین مزرعه ارگانیگ خاورمیانه در استان احداث می شود، یادآور شد: یکی از مشکلات کشورهای توسعه نیافته، بروکراسی های زاید است و باید در سال جاری که اولویت اول تولید است، این موانع برداشته شود.

استاندار مازندران با تاکید براینکه باید تولیدکننده و مصرف کننده خوبی باشیم، تصریح کرد: بروکراسی اداری سبب بروز فساد می شود و باید این موانع فاسد و زاید را برداریم و مانع زدایی از تولید مهمترین اهداف و برنامه است.

وی یادآور شد: می توان با کمک دستگاه های مختلف اجرایی موانع فراروی تولید را برطرف کرد و ادارات باید نسبت به مانع زدایی از تولید تلاش اساسی داشته باشند.

وی فعال کردن کارخانه های راکد و ایجاد کارخانه های جدید را از جمله مولفه های مهم برای توسعه اقتصاد در استان ذکر کرد.

کد خبر: ۸۲٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha