۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
لزوم توجه به اثرگذاری استارتاپ ها در بخش اقتصادی
فیلم استان‌ها؛

لزوم توجه به اثرگذاری استارتاپ ها در بخش اقتصادی

همدان- ایران کشوری مستعد با نیروهای متخصص فراوان است که باید اثرگذاری استارتاپ ها در بخش اقتصادی آن مدنظر قرار گیرد چرا که توجه به استارت آپ ها در چارچوب منافع ملی می تواند موجبات رشد و تعالی اقتصاد در بهره گیری از این قابلیت ها را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار بازار، سرمایه‌ انسانی خلاق و نوآور از اساسی‌ترین زیرساخت‌های اقتصاد دانش ‌بنیان و کارآفرین است که به عنوان بزرگترین و باارزش‌ترین دارایی‌ کشور، باید مورد توجه قرار گیرد.

در این میان توجه به استارت آپ های نوپا و بهره گیری از تجارت دیگر جوامع در چارچوب منافع ملی می تواند موجبات رشد و تعالی اقتصاد در بهره گیری از این قابلیت ها را فراهم آورد.

به اعتقاد کارشناسان استارتاپ ها از موثرترین عوامل پیشرفت اقتصادی هستند و توانمندی این شرکت ها در حل مشکلات و پاسخ به نیازهای جامعه در حوزه های مختلف اقتصادی  و اشتغال زایی چشمگیر آن ها، باعث گرایش جوامع به حمایت از این نوع کسب و کارها شده است.

استارتاپ ها در بخش هایی مانند حمل و نقل، خدمات و هتل داری در افزایش نرخ رشد اقتصادی می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

به هر حال با وجود آن که ایران کشوری مستعد با نیروهای متخصص فراوان است اثرگذاری استارتاپ ها در بخش اقتصادی نادیده گرفته شده است و وجود مشکلاتی، این کسب و کارها را با چالش های بزرگی مواجه کرده است.

کد خبر: ۸۲٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha