۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
لزوم تعامل بانک‌ها با بازاریان و اصنافی که در شرایط کرونا متضرر شده‌اند
نماینده دشتستان:

لزوم تعامل بانک‌ها با بازاریان و اصنافی که در شرایط کرونا متضرر شده‌اند

بوشهر- رضایی، نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعامل بانک‌ها با بازاریان و اصنافی که در شرایط کرونا متضرر شده‌اند تاکید کرد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بازاریان و اصناف در ایام کرونایی همکاری گسترده‌ای برای جلوگیری از شیوع این بیماری داشته اند و ضرر و زیان هنگفتی را متحمل شده‌اند و تعامل و همراهی بانک‌ها با بازاریان و اصنافی که در شرایط کرونا متضرر شده‌اند یک ضرورت است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های زیادی بر بازاریان و اصناف حاکم شده و این قشر همکاری‌های بسیار زیادی برای کنترل این ویروس با دولت داشته‌اند تا جایی که طبق برخی برآوردها ۳۰۰ هزار میلیارد تومان کاهش فروش داشته و در نتیجه هزاران میلیارد تومان متضرر شده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: میزان وام تخصیص داده شده به اصناف بسیار کم و شامل بخش اندکی از این قشر شده است.

وی افزود: این روزها و در شرایطی که انتظار می‌رود دولت در پاسخ به همکاری بازاریان و اصناف تعامل بهتری با آنان داشته باشد، متاسفانه شرایط سخت‌تری از سوی بانک‌ها به این قشر تحمیل شده است.

رضایی افزود: برخی بانک‌ها نسبت به دریافت مطالبات خود از بازاریان و اصناف حداکثر سخت گیری را داشته‌اند و هیچ‌گونه همکاری با قشری که در ایام کرونا فداکاری کرده‌اند نمی‌کنند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به صورت روشن ضمن تدوین دستورالعمل همکاری بانک‌ها با اصناف در شرایط کرونا، همه بانک‌ها حداکثر همکاری را با اصناف داشته باشند و برای دریافت مطالبات خود آنها را تحت فشار قرار ندهند و تسهیلاتی ویژه برای حمایت از بازاران و اصناف در این شرایط سخت قرار دهند.

کد خبر: ۸۲٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha