۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
اختلاف با سازمان فضایی عامل تاخیر در پرداخت خسارت کشاورزان گلستان
استاندار گلستان مطرح کرد؛

اختلاف با سازمان فضایی عامل تاخیر در پرداخت خسارت کشاورزان گلستان

گرگان - استاندار گلستان گفت: به دلیل اختلافات جزیی میان سازمان فضایی کشور و برخی دستگاه‌ها، پرداخت خسارات کشاورزان گلستان به تعویق افتاد که به محض حل موضوعات، پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار گلستان، هادی حق شناس با اشاره به پرداخت مرحله دوم خسارات بخش کشاورزی گفت: به دلیل اختلافات جزیی میان سازمان فضایی کشور و برخی دستگاه ها، پرداخت خسارات به تعویق افتاد که به محض حل موضوعات، پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان منابع برای پرداخت خسارت سیل در بخش های مختلف اعم از زیرساخت، کشاورزی و مسکن پیش بینی شده بود، اظهار کرد: تاکنون سه هزار و ۸۰ میلیارد تومان خسارت، شامل بلاعوض و تسهیلات پرداخت شده است.

استاندار گلستان با بیان این که تاکنون ۹۷ درصد واحدهای مسکونی احداثی انعقاد قرارداد با بانک ها را انجام داده اند، ادامه داد: ۹۴ درصد واحدها پی کنی و بیش از ۵۷ درصد سقف گذاری و ۲۲ درصد واحدها نیز تحویل مالکان شده است.

حق شناس تصریح کرد: امیدواریم از هفته آینده، تحویل واحدهای مسکونی سرعت بیشتری گرفته و در دهه فجر شاهد تحویل همه واحدهای مسکونی احداثی باشیم.

کد خبر: ۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha