۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
 ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در قزوین احیا می‌شوند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

 ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در قزوین احیا می‌شوند

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از برنامه ریزی برای احیای ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور با بیان اینکه ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در قزوین احیا می‌شوند، اظهار داشت: در کنار جذب سرمایه گذاران جدید، احیای واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال و افزودن آنها به جمع صنایع فعال از اولویت های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و شرکت های تابعه استانی است.

وی افزود: سال گذشته نیز با پیگیری ها و برنامه ریزی های انجام شده؛ ۴۰ واحد تولیدی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین پس از چندین سال تعطیلی، احیا شده و به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین بیان کرد: مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش، کمبود مواد اولیه، مسایل و اختلافات مدیریتی، فرسودگی دستگاه ها و ماشین آلات و مشکل بازاریابی به همراه تحریم ها از جمله مسایل و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی راکد به شمار می رود.

وی یادآور شد: جانشینی مدیریت و واگذاری به سرمایه گذاران جدید، تغییر خط تولید، ارایه تسهیلات مالی در راستای تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش از جمله اقداماتی است که در زمینه احیای واحدهای راکد و تعطیل در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین انجام شده است.

خانپور با بیان اینکه برخی واحدهای احیا شده در شهرک های صنعتی استان قزوین با واگذاری به سرمایه گذاران جدید دوباره فعال شده و به چرخه تولید بازگشته اند، اظهار داشت: امکان واگذاری واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال به متقاضیان سرمایه گذاری وجود دارد.

کد خبر: ۸۲٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha