۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
 ۱۶۳ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی مازندران پرداخت شد
مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

۱۶۳ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی مازندران پرداخت شد

ساری - مدیرکل بیمه سلامت مازندران از پرداخت ۱۶۳ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از بیمه سلامت مازندران، رسول ظفرمند افزود: در راستای پرداخت های منظم سازمان بیمه سلامت به موسسات درمانی طرف قرارداد و با تخصیص اعتبار از سوی این سازمان به بیمه سلامت استان مازندران، ۱۶۳ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت مازندران شامل بیمارستان‌های خصوصی و یک درصد ارزش افزوده پزشکان خانواده روستایی در هفته جاری به دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل پرداخت شده است.

وی اعلام کرد بر این اساس ۲۷ میلیارد ریال از مطالبات بیمارستانهای خصوصی و ۱۳۶ میلیارد ریال بابت یک درصد ارزش افزوده پزشکان خانواده روستایی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به پاسخگویی و ارائه مشاوره های پزشکی به مردم شریف بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت از طریق سامانه ۱۶۶۶ اعلام کرد: مردم عزیز ما با رعایت توصیه های بهداشتی و عمل به آن می توانند از ابتلا به ویروس کرونا پیشگیری کنند.

ظفرمند افزود: تمام سعی ما کاهش بار مراجعات بیمه شدگان عزیز به ادارات و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد است که بر این اساس اعتبار دفاتر درمانی سازمان بیمه سلامت که از ابتدای اسفند ماه فاقد اعتبار شده است به جز صندوق ایرانیان تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ تمدید شد. 

وی یادآور شد: حدود نیمی از جمعیت مازندران تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که اداره کل برای خرید راهبردی خدمات سلامت مورد نیاز بیمه شدگان، با بیش از دو هزار و ۳۰۰ موسسه درمانی در سطح استان طرف قرارداد هستند و بر این اساس بیمه سلامت مازندران سالانه بیش از هفت هزار میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه شدگان به موسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت می کند.

کد خبر: ۸٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha