۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
قوانین زائد و مزاحم تولید را باید شناسایی و برطرف کرد
نماینده مردم زاهدان در مجلس:

قوانین زائد و مزاحم تولید را باید شناسایی و برطرف کرد

زاهدان- شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی از مسیر تولید، پشتیبانی و مانع زدایی می گذرد، گفت: قوانین مزاحم در راه تحقق تولید باید شناسایی و رفع شود.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: برای دستیابی به رشد اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان باید حمایت های لازم از واحدهای تولیدی صورت گیرد تا شعار سال که تولید، پشتیبانی و مانع زدایی است، تحقق پیدا کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحقق شعار سال نیازمند تلاش فراوان و برنامه ریزی های مدون است تا بتوانیم از این طریق نرخ بیکاری را کاهش داده و وضعیت اقتصادی  و معیشتی مردم استان سیستان و بلوچستان ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه، قوانین زائد و مزاحم تولید را باید شناسایی و برطرف کرد، افزود:یکی ازموضوعاتی که می تواند در ارتقا وضعیت  اقتصادی و معیشت مردم تاثیر گذار باشد استفاده از ظرفیت های داخلی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری و قانون اساسی هم است.

شهریاری با اشابه اینکه متاسفانه امروز شاهد فقر، گرانی، تورم لجام گسیخته و مشکلات زیادی در اقشار مستضعف و محروم کشور هستیم، تصریح کرد: جوانان جویای کار زیادی وجود دارند که متاسفانه هیچ شغلی برای آن ها وجود ندارد.

کد خبر: ۸۲٬۷۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha