۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
عدم تخصیص بودجه‌ برای حمایت از کسب و کارهای  آسیب دیده اصفهان
معاون اقتصادی استاندار اصفهان مطرح کرد

عدم تخصیص بودجه‌ برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده اصفهان

اصفهان- قاضی عسگر، معاون اقتصادی استاندار اصفهان گفت: بودجه‌ای برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پس از تعطیلی های کنونی تخصیص داده نشده است اما سعی می‌کنیم که برخورد متعادلی با آنها داشته باشیم.

سید حسین قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به تعطیلی اصناف و اعمال نظارت بر آنها در دوران محدودیت های کرونایی جدید اظهار داشت: اصناف به چند دسته تقسیم شدند که دسته اول با توجه به نیاز های اصلی مردم تعطیل نمی‌شوند و لیست آنها اعلام شده است.

وی با اشاره به سایر دسته‌ها و تعطیلی آنها گفت: برخی از این مشاغل امکان آلودگی و گسترش ویروس کرونا در آنها بسیار کم است و با توجه به شرایط اقتصادی و کسب درآمد به آنها سخت‌گیری نمی‌شود.

معاون اقتصادی استاندار اصفهان بیان داشت: سامانه رصد برای بررسی رعایت پروتکل‌های اصناف مختلف و کسب و کارها راه اندازی شده است و از این طریق و کد QR درج شد بر درب مغازه‌ها مردم می‌توانند عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به بخش نظارت اطلاع دهند.

وی ادامه داد: بعد از دریافت گزارشات بازرس ها با متخلفان برخورد جدی می‌کنند اما تلاش می‌شود که رفتار متعادلی با عدم تعطیلی ها داشته باشیم تا کسب و کارها بیش از این متضرر نشوند.

قاضی عسگر در خصوص حمایت از کسب و کارها گفت: بودجه‌ای برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا نداشتیم اما سعی می‌کنیم که برخورد متعادلی با آنها داشته باشیم.

وی گفت: به دنبال شیوه‌های جدیدی برای گسترش ایمنی‌زایی در میان اصناف بدون نیاز به تعطیل کردن آنها هستیم که خبر آن در آینده ابلاغ می‌شود.

کد خبر: ۸۲٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha