۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
قول رئیس دستگاه قضا برای رسیدگی ویژه به گزارش مجلس درباره گرانی ها
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

قول رئیس دستگاه قضا برای رسیدگی ویژه به گزارش مجلس درباره گرانی ها

فراهانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه‌ای که با آقای رئیسی داشتیم، به ما اعلام کردند گزارش‌هایی را که در قالب اعمال ماده ۲۳۴ آئین نامه و تحقیق و تفحص از مجلس به دستگاه قضا ارسال می‌شود را به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار خواهند داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در تشریح موضوعاتی که در این کمیسیون مشمول ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شده‌اند، گفت: نقض قانون در واگذاری سهام عدالت با محوریت کمیسیون اقتصادی مشمول ماده ۲۳۴ آیین‌نامه شد و گزارش آن به صحن علنی ارائه شد.

وی ادامه داد:‌ عدم اجرای ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان هم موضوع دیگری بود که توسط کمیسیون اقتصادی برای اعمال ماده ۲۳۴ پیگیری شده، همچنین عدم اجرای دقیق طرح جامع مالیاتی به صورت کامل در این کمیسیون برای اعمال در دست رسیدگی است.

امیرآبادی‌فراهانی تاکید کرد:‌ همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی درباره گرانی و نابسامانی‌های اخیر بازار در صحن علنی هفته گذشته قرائت و نمایندگان با ارسال این گزارش به قوه قضائیه به استناد ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس موافقت کردند. براین اساس از دستگاه قضا انتظار داریم تا هر چه سریعتر نسبت به رسیدگی به این گزارش اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: در جلسه‌ای که با آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه داشتیم، به ما اعلام کردند گزارش‌هایی را که در قالب اعمال ماده ۲۳۴ آئین نامه و تحقیق و تفحص از مجلس به دستگاه قضا ارسال می‌شود را به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار خواهند داد.

کد خبر: ۸۲٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha