۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
موانع تخلیه کشتی های حامل گندم در بندر شهید رجایی رفع شود
معاون استاندار هرمزگان:

موانع تخلیه کشتی های حامل گندم در بندر شهید رجایی رفع شود

بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان خواستار رفع موانع تخلیه کشتی های حامل گندم در بندر شهید رجایی شد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری هرمزگان، ایرج حیدری در نشست کارگروه گندم، آرد و نان استان با تاکید بر سرعت بخشی در تخلیه کالاهای اساسی به ویژه گندم، اظهار داشت: سال گذشته تخلیه کشتی‌های حامل گندم در بندر شهید رجایی بعد از پیگیری‌های گسترده و مستمر در سطح ملی محقق شد.

وی ادامه داد: همانگونه که محصول گندم در بندر امام خوزستان و بندر چابهار با سرعت و بدون مشکل تخلیه می‌شوند این روند در بندرشهید رجایی نیز باید به سرعت اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان افزود: با توجه به اهمیت کالاهای اساسی به ویژه گندم در سبد زندگی مردم ایجاد خلل در روند تخلیه کشتی‌های حامل گندم در بندر شهید رجایی از دستگاه‌های اجرایی پذیرفته نیست و در صورت بروز مشکل باید پاسخگو باشند.

حیدری با اشاره به آغاز برداشت محصول استراتژیک گندم از مزارع استان هرمزگان تصریح کرد: گندم به عنوان یک محصول استراتژیک برای کشور از اهمیت به سزایی برخوردار می‌باشد، لذا با نظارت دقیق محصول برداشتی کشاورزان در استان ذخیره شود و از خروج آن جلوگیری شود.

وی خطاب به فرمانداران نیز گفت: بر روند برداشت محصول استراتژیک گندم در شهرستان‌ها نظارت کنید و محصول برداشتی کشاورزان به عامل‌های خرید اداره کل غله استان تحویل داده و از خروج غیر قانونی این محصول استراتژیک از استان جلوگیری شود.

حیدری در این باره توصیه کرد: برای جلوگیری از هرگونه خروج غیرقانونی گندم‌های برداشتی از مزارع استان از ظرفیت نیروی انتظامی استفاده شود.

کد خبر: ۸۲٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha