۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
صادرات ۱۱۵ میلیون دلاری صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان خبر داد؛

صادرات ۱۱۵ میلیون دلاری صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان از صادرات حدود ۱۱۵ میلیون دلاری صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان در سال ۹۹ خبر داد.

حسن آل‌بویه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه حدود ۱۱۵ میلیون دلار ارزش کالاهای صادراتی صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال گذشته بود که گمرک این استان ترخیص شده است، ابراز داشت: در این مدت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان موفق به صادرات بیش از ۹۶ هزار و ۹۷۰ تن محصولات خود به کشورهای هدف شد.

وی با بیان اینکه ۱۷ واحد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان این حجم کالاهای مختلف را از گمرک این استان صادر کردند، افزود:  مواد شوینده، سیم و کابل، ظروف یکبار مصرف، ایزوگام، کاشی و لوله پلی‌اتیلن‌ از جمله کالاهای صادراتی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان در سال جهش تولید بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: علی رغم وجود مشکلات در زمینه صادرات برای تولیدکنندگان استان، تحقق این میزان صادرات قابل توجه بود که امید می‌رود در سال جاری موانع بخش صادرات برطرف شود.

آل‌بویه به اهمیت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی صادرات ‌محور به عنوان یکی از مهم ترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تاکید کرد و گفت: برای تحقق شعار سال علاوه بر حمایت از تولید، ایجاد زیرساخت‌ها و رفع موانع قانونی مدنظر قرار گرفته شود.

کد خبر: ۸۲٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha