۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
۵۱۹ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۵۱۹ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در زنجان پرداخت شد

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: از سال ۹۰ تا پایان سال گذشته بیش از ۵۱۹ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است.

محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در سال جاری برای تحقق شعار سال پرداخت تسهیلات در بخش مشاغل خانگی تقویت می شود.  

وی با بیان اینکه از سال ۹۰ تا پایان سال گذشته برای ۱۵ هزار و ۷۹۳ فقره مجوز کسب و کار خانگی در استان صادر شده است،اظهار کرد: برای این تعداد بیش از ۵۱۹ میلیاردریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز و ۱۲ گام به اجرا گذاشته شده است، گفت: در این میان باید نسبت به توانمندسازی متقاضیان و نیز اتصال محصولات تولید شده در این عرصه به بازار اقدام لازم در دستور کار قرار گیرد تا شعار سال محقق شود. 

یوسفی با بیان اینکه هدف از طرح توسعه مشاغل خانگی بهبود معیشت، افزایش رفاه خانواده‌ها است،تاکید کرد: بیشتر مشاغل خانگی در بخش صنایع‌دستی فرش دستباف و کشاورزی است. 

وی با بیان اینکه با کمک دستگاه‌های اجرایی مجوزهای مشاغل خانگی در استان زنجان صادر می‌شود،ابراز داشت: طی سال جاری صدور مجوز مشاغل خانگی در استان تسریع می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان ابراز داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان نسبت به توسعه مشاغل خانگی تاکید بسیار جدی دارد.

کد خبر: ۸۲٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha