۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
نیازهای مردم استان بوشهر به کالاهای اساسی تامین شود
استاندار بوشهر:

نیازهای مردم استان بوشهر به کالاهای اساسی تامین شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان باید تلاش جدی صورت گیرد تا نیازهای مردم استان بوشهر به کالاهای اساسی تامین شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در جمع فرمانداران استان بوشهر در عسلویه اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و باید تلاش شود که آرامش کاملی بر بازار بوشهر حکم‌فرما شود.

وی اضافه کرد: تامین کالاهای اساسی و پرمصرف در سطح استان بوشهر باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و مواردی همچون برنج، مرغ، شکر، گوشت، روغن و . . . برای ارائه و توزیع بین مردم تامین شود.

استاندار بوشهر در ادامه بر لزوم تلاش همه مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و ادامه داد: باید گام‌های اساسی برای تحقق و عملیاتی شدن شعار تولید، پشتیبانی‎ها، مانع زدایی‎ها برداشته شود.

وی خواستار استفاده مدیران از همه ظرفیت ها برای تسهیل در امر تولید و توسعه اشتغال شد و بیان کرد: در عرصه‌های اقتصادی، تولیدی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع استفاده شود.

گراوند توسعه طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر را مهم دانست و ادامه داد: گام‌های مهمی با همکاری معاون امور عمرانی استانداری، شرکت آب و فاضلاب، فرمانداران و دهیاران در این مسیر برداشته شده است که شایسته تقدیر است.

وی قطع انشعابات آب غیر مجاز و خانه باغ‌ها را یکی از اقدامات مهم دانست و تاکید کرد: در این زمینه نباید هیچ تعارفی صورت گیرد و با جدیت با همه انشعاب‌های غیرمجاز برخورد شود.

کد خبر: ۸۲٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha