۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
۶۰۰ میلیارد ریال خسارت به راه‌های ایلام وارد شد
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام:

۶۰۰ میلیارد ریال خسارت به راه‌های ایلام وارد شد

ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بر اثر بارندگی های هفته گذشته ۶۰۰ میلیارد ریال خسارت به راه های استان وارد شده است.

نورالله دلخواه در گفت و گو با بازار اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام طی یک هفته اخیر مستندات خسارت سیل به حوزه راه های استان را بررسی کرده است.

وی افزود: بر همین اساس طبق اعلام کارشناسان راهداری ایلام ۶۰۰ میلیارد ریال خسارت به راه های حوزه استحفاظی استان بر اثر بارندگی و سیلاب وارد شده است.

وی گفت: طول راههای متاثر از سیل و آسیب دیده در ایلام حدود ۶۱۷ کیلومتر شامل راه اصلی و فرعی و ۲۳۲ کیلومتر راه روستایی بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام: با اشاره به اینکه ۳۱ راه روستایی مسدود شده با تلاش راهداران بازگشایی و تردد در آنها برقرار شد، تصریح کرد: بیشترین خسارت ها در جریان سیلاب به پل های روستایی وارد شده و در این راستا تعداد ۳۳۲ پل خسارت دیده اند که نیاز به بازسازی و برخی هم نیاز به تعمیر دارند.

وی گفت: خسارت ها شامل آسیب به پل ها، ابنیه های فنی راه ها و رانش راه‌های روستایی بوده است.

دلخواه عنوان کرد: در جریان این بارش‌ها، پل جزمان شهرستان هلیلان تخریب ‌و دچار خسارت شد که به دلیل تخریب این پل ارتباط بیش از ۲۳ روستا بصورت موقت قطع شد که با تلاش چند روزه راهداران  پل موقت در این‌ مسیر راه اندازی و تردد در این مسیر برقرار شد.

وی عنوان کرد:  در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری از شبانه روز گذشته در جاده‌های ایلام مستقر هستند و کار خدمات دهی در نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

کد خبر: ۸٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha