۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
عامل کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی در آق قلا دستگیر شد
فرمانده انتظامی گلستان:

عامل کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی در آق قلا دستگیر شد

آق قلا - فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی و دستگیری عامل آن در شهرستان آق قلا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار ‌روح‌الامین قاسمی‌ اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس امنیت عمومی شهرستان آق قلا، مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی با وعده خرید خودرو به صورت اینترنتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات از مال باخته دریافتند، فرد کلاهبردار با ایجاد یک دفتر و وعده خرید خودرو به صورت اینترنتی، اقدام به دریافت وجه نقد از هر نفر به مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: سرانجام با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار قاسمی بیان کرد: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شش نفر به مبلغ پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتراف که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان توصیه کرد: شهروندان در انجام معاملات خود نهایت دقت را به کار برده و جوانب مختلف را در نظر بگیرند تا مورد کلاهبرداری واقع نشوند.

کد خبر: ۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha