۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
مسئولان قوانین دست و پاگیر را از سر راه بردارند؛ ارائه مشوق‌های حمایتی برای توسعه گرمی
نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس:

مسئولان قوانین دست و پاگیر را از سر راه بردارند؛ ارائه مشوق‌های حمایتی برای توسعه گرمی

اردبیل - اسماعیلی، نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس گفت: انتظار می‌رود مسئولان قوانین دست و پا گیر و بروکراسی‌های اداری را کنار بگذارند و در مقابل حمایت‌ها را مضاعف کنند.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تقویت مسیر و رونق تولید با تلاشی مضاعف و اساسی و جلب رضایت سرمایه‌گذاران یک اولویت اساسی است که مسئولان باید این مهم را مد نظر قرار داده و با رفع موانع تولید و نیز کمک به رونق استان گام‌های بلندی را بردارند.

وی بیان کرد: در این زمینه جلوگیری از بروکراسی‌های اداری و نیز برطرف‌سازی مشکلات موجود یک اولویت اساسی برای رفع موانع است که با عزم و همت ملی می‌توان بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد و در این زمینه انتظاری که از دولت داریم بسیار خطیر و حساس است که امید می‌رود به آن عمل شود.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حالی که شهرستان گرمی با محرومیت‌های عدیده‌ای مواجه است اما سرمایه‌گذاران جهادی‌وار برای تحقق برنامه‌های اساسی گام برداشته و حرکت جهادی در نواحی و شهرک‌های صنعتی به عرصه گذاشته‌اند.

اسماعیلی ادامه داد: به همین منظور انتظار می‌رود مسئولان قوانین دست و پا گیر و بروکراسی‌های اداری را کنار بگذارند و در مقابل حمایت‌ها را مضاعف کنند، چرا که رفع قوانین مزاحم و داشتن مشوق‌های حمایتی آینده‌ای روشن را در برابر این شهرستان تداعی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: پشتیبانی‌ها از تولید و مانع‌زدایی‌ها طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و نیز شعار سال یک اولویت مهم و اساسی است که در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان به رسالت و وظیفه خطیر و حساس خود عمل کرده و مشکلات موجود را برطرف کنند.

کد خبر: ۸۲٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha