۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
رفع مشکلات دکل بندان گلوگاه نیازمند حمایت ملی است
نماینده مردم گلوگاه در مجلس:

رفع مشکلات دکل بندان گلوگاه نیازمند حمایت ملی است

گلوگاه- شریعتی، نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس رفع مشکلات کارگران دکل بند در گلوگاه را نیازمند حمایت ملی و رفع موانع دانست.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تشکیل دولت انقلابی در کنار مجلس انقلابی می تواند فرصت کشور را برای جهش مهیا کند، افزود: برای رونق تولید و جهش آن باید به شعار اساسی سال توجه کنیم.

وی تحول در عرصه اقتصادی را از جمله نیازمندی ها بیان کرد و گفت: برای تحقق و تحول در این عرصه نیازمند رفع موانع و پشتیبانی از تولید هستیم.

وی با اشاره به محرومیت ها و مشکلات فراروی استان، نامناسب بودن نرخ بهره وری از راه های آسفالته روستایی را از جمله دغدغه ها بیان کرد و گفت: مسئولان راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه باید در این زمینه تدبیر به خرج دهند.

شریعتی پتروشیمی مازندران را از جمله نیازها و پروژه های بزرگ در استان یاد کرد و خواستار حمایت دستگاه های ذیربط ملی برای عملیاتی شدن این پروژه شد.

نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس با اشاره به کم آبی در شرق استان گفت: برای رفع این مشکل احداث سد گلورد برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی پیش بینی شده است و باید برای تسریع در آن حمایت و برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به مشکلات دکل بندان در گلوگاه خواستار حمایت مسئولان تعاون برای رفع دغدغه های فراروی این قشر شد.

کد خبر: ۸۲٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha