۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
فورد با فیس لیفت اسکورت بازار را متحول می‌کند
فیس لیفیتی برای رقابت در بازار

فورد با فیس لیفت اسکورت بازار را متحول می‌کند

فورد اسکورت ۲۰۲۱ مجهز به یک پیشرانه تنفس طبیعی ۱.۵ لیری با یک گیربکس شش سرعته دستی و اتوماتیک، ۱۲۲ اسب بخار قدرت، برای بهبود اوضاع خودروهای سدان بزودی به بازار می‌آید.

بازار؛ گروه خودرو: فورد اسکورت در سال ۲۰۰۲ در اروپا و یک سال بعد در آمریکا شمالی جای خود را به فورد فوکوس داد. در سال ۲۰۱۴ یک سدان سایز کوچک که نسل دوم اسکورت بود با پلفت فرم فوکوس به بازار عرضه شد. از سال ۲۰۱۸ تا کنون نیز فیس لیفتی برای این خودرو انجام نشده است.

فورد در تلاش هست با حفظ اصالت اقدام به طراحی ظاهر جدید برای این خودرو کرده و تغییراتی را برای ورود به بازار انجام دهد. عمده این تغییرات در داخل کابین خودرو مشهود بوده که بارزترین آن قرارگیری صفحه نمایشگر دوتایی است. از این سبک طراحی در محصولات مرسدس بنز و البته برخی از خودروهای اس یو وی استفاده می‌شود.

اسکورت فیس لیفت دارای فاصله محوری ۲.۶۸ متر بوده که نسبت به نسل چهارم فوکوس کوچکتر و البته مشتری پسند خواهد بود.

این خودرو مجهز به یک پیشرانه تنفس طبیعی ۱.۵ لیری با یک گیربکس شش سرعته دستی و اتوماتیک، ۱۲۲ اسب بخار قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. محور محرک این خودرو چرخ‌های جلو است. این خودرو دارای رینگ و لاستیک ۱۶ اینچی با تریم جدید است.

به طور کلی، اسکورت ۲۰۲۱ با در اختیار داشتن آخرین نشانه های طراحی و فناوری، می‌تواند در هر بازاری با رقبا به چالش چدی بپردازد. از آنجایی که فروش سدان فوکوس در چین موفق بوده، این خودرو هم با تغییرات گسترده می‌تواند جای مناسبی در بازارهای جهانی برا خود ایجاد کند.

کد خبر: ۸۲٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha