۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
فعالیت ۵ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان همدان
رئیس اداره ایمنی راهداری همدان خبرداد:

فعالیت ۵ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان همدان

همدان - رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از فعالیت پنج مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی وصالی ناصح در بازدید از مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین استان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون سه هزار و ۲۵۷ دستگاه ماشین آلات سنگین به این مراکز مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: پارسال نیز ۷۷ هزار و ۱۳۲ وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان مراجعه کرده و بررسی شده اند.

وصالی با تاکید بر لزوم توجه به معاینه فنی خودروها، گفت: تردد خودروها بدون داشتن معاینه فنی در جاده‌ها ممنوع است و باید سیستم فنی و ضریب ایمنی خودرو چک شود چرا که در کاهش تصادفات بسیار مثمر ثمر است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان بازدید مستمر از مراکز معاینه فنی خودرو به منظور کنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را از اقدامات اصلی برشمرد و تأکید کرد: نظارت بر چگونگی عملکرد این مراکز به شکل مستمر از طریق کارشناسان اداره کل انجام می‌شود و در صورت نیاز به تعویض دستگاه‌ها و یا بهره‌گیری از افراد متخصص تذکرات لازم به مدیران این مراکز داده می‌شود.

وی یادآور شد: در این بازدیدها نظارت بر دستگاه‌های کنترل تست دود، تست ترمز، لغزش و سرعت، چک کردن تاریخ‌های کالیبراسیون دستگاه‌ها و کنترل نحوه عملکرد آنها صورت و بازدید از محوطه مرکز معاینه فنی و ارائه پیشنهادات برای تسهیلات برای خدمت رسانی در دستور کار است.

کد خبر: ۸۲٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha